vrijdag 26 februari 2010

workshop zeepkettingen, seifenketten

Hallo

ik weer immer wer gevragt , hoe maak je zeepkettingen , ik heb hier eene kleine anleiting gemaakt , Ik hoop jullie komen da uit , is het niet zo , dan even eene mail naar mij stuuren

dat heb je notig


2. zeep raspeln of reiben 3. 2-3 dropen water goed mengen


3. gemengtes in uit stek vorm geven of kleine bollen met de hand vormen droognen laten 1-2 uuren .nog een tip :mit ein a sager goed glaat maaken.naar 1uur kratjes maaken met een kleinen bohrer of een sate, schachlik spies


4.noen gaat het aan het ketting maaken hier is mijne idee gebrauchte materialien jij kan alles verwenden wat je maar denkt. ik beginn met de kralen . tip: ik nem een in fadeler voor mini kralen



5. een zo is de ketting fertig



ik hoop dat jullie even daar mee wat uit kommen
veel plezier bei het naar maaken













.





















































































































































































    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten